BBO Discussion Forums: Bridgepartner gezocht voor relaxed games - BBO Discussion Forums

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bridgepartner gezocht voor relaxed games

#1 User is offline   KoDiamonds 

  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 2023-October-14
  • Gender:Male

Posted 2023-November-25, 13:40

Over mij:
Lang geleden begonnen met AVRO’s televisie cursus en daarna verdergezet met de boekjes van Cees Sint en Ton Schipperheyn. Even gespeeld op de unief met collega’s en altijd interesse blijven houden.
Sinds jaren op BBO en wi nu weer echt zelf spelen met een partner i.p.v. met een robot. Wil graag een systeem spelen dat gangbaar is op BBO. Dus, niet ACOL waarmee ik gestart ben. Zou willen beginnen in de “Relaxed Bridge Club” en zien hoe het verder ontwikkeld. Ben een serieuze en snelle leerling en hou van goede afspraken. Ken alle “basics” van bridge maar ben momenteel nog zeker geen “advanced player”.

Over jou:
Wil graag een nieuwe uitdaging aangaan en bent geduldig om zaken te overleggen. Kent de basisbegrippen en heeft tenminste een klein beetje speelervaring. Wil een bied/spel systeem opzetten met mij en dit regelmatig in praktijk brengen en optimaliseren. Je wordt niet uitzinnig als er een verkeerd bod wordt uitgebracht of een minder goede kaart gespeeld wordt. Je hebt de ambitie om met mij een betere bridgespeler te worden.

Interesse? Contacteer mij in BBO via PM of dit forum.

KoDiamonds
0

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users